Οδηγός

Το Σχέδιο «Ανάπτυξη δικτύου υπηρεσιών πληροφόρησης, συμβουλευτικής υποστήριξης και ενδυνάμωσης εργαζομένων»

 

Κεφάλαιο  5i

 

Δημοσιότητα

 

5i.1 Επικοινωνιακή στρατηγική                                                                       

 

5i.1.1 Οι στόχοι της επικοινωνιακής στρατηγικής                                                              

 

5i.1.2 Φορείς και πληθυσμιακές ομάδες  που απευθύνεται το σχέδιο  επικοινωνιακής στρατηγικής                                                                                                                              

 

5i.1.3 Στρατηγικοί Άξονες δράσης                                                                                        

  

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κεφάλαιο  5i

 

                                                                      Δημοσιότητα

 

 

5i.1 Επικοινωνιακή στρατηγική

 

 

 

Η επικοινωνιακή στρατηγική του έργου αποβλέπει στην όσο το δυνατόν ευρύτερη διάδοση του, αποσκοπώντας   να το καταστήσει γνωστό αφενός για να προσεγγίσει και να προσφερθούν υπηρεσίες σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό εργαζομένων και ανέργων, αφετέρου να καταστεί δυνατόν να υποδείξει μια αποτελεσματική πρόταση πολιτικής για την διάρθρωση και αποτελεσματική λειτουργία ενός Συστήματος  πληροφόρησης και συμβουλευτικής εργαζομένων και ανέργων.

 

 

 

Η επικοινωνιακή στρατηγική περιλαμβάνει τρία βασικά στάδια

 

1. Πρώτο στάδιο:  Βασική ενημέρωση και πληροφόρηση για το έργο, λανσάρισμα του προγράμματος

 

2. Δεύτερο στάδιο: Κεντρικές / οριζόντιες δράσεις και περιφερειακές τοπικές δράσεις επικοινωνίας και δημοσιότητας.

 

3. Τρίτο στάδιο: Ολοκλήρωση, απολογισμός, προοπτική.

 

Διατύπωση πρότασης πολιτικής

 

   Οι ενέργειες δημοσιότητας εντάσσονται σε δύο κατηγορίες:

 

  Προωθητικές ενέργειες δημοσιότητας οριζόντιου χαρακτήρα για την προβολή του σκοπού και των παρεχόμενων υπηρεσιών του δικτύου

 

  Προωθητικές ενέργειες των περιφερειακών μονάδων παροχής υπηρεσιών και των Σημείων υποστήριξης του δικτύου.

 

 

 

 

 

5i.1.1 Οι στόχοι της επικοινωνιακής στρατηγικής:

 

 

 

Προβολή του έργου με στόχο την προσέγγιση του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού εργαζομένων για την επαφή τους με το δίκτυο και των ανέργων για την επαφή τους με τα Εξειδικευμένα Κέντρα Προώθησης στην Απασχόληση.

 

Ενημέρωση των διαμορφωτών της κοινής γνώμης και των συλλογικών φορέων

 

Ενίσχυση της αξιοπιστίας, του ρόλου και τη θεσμικής ικανότητας του συνδικαλιστικού κινήματος

 

Ανάδειξη των δυνατοτήτων του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ για την επιστημονική τεκμηρίωση των θέσεων της ΓΣΕΕ, για την εναλλακτική διατύπωση προτάσεων πολιτικής και την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης εργαζομένων και ανέργων

 

 

 

5i.1.2 Φορείς και πληθυσμιακές ομάδες  που απευθύνεται το σχέδιο  επικοινωνιακής στρατηγικής

 

Φορείς:

 

  • Δημόσιους φορείς (ΙΚΑ, ΣΕΠΕ, ΟΑΕΔ)

  • Φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

  • Συνδικαλιστικούς φορείς

  • Μεταναστευτικές κοινότητες

  • Ενώσεις εργοδοτών

  • Επιμελητήρια

  • Κοινωνικούς φορείς και Μ.Κ.Ο

  • Γραφεία διασύνδεσης ΑΕΙ

     

    Εργαζόμενοι:

  • Σε Μικρές και Πολύ Μικρές Επιχειρήσεις, οι

    οποίες έχουν χαμηλό βαθμό συνδικαλιστικής εκπροσώπησης.

  • Σε μεγάλες επιχειρήσεις στον βιομηχανικό κλάδο

    και τις υπηρεσίες

  • Σε απασχολούμενους με ελαστικές κορφές εργασίας

    (μερική απασχόληση, συμβάσεις έργου κλπ)

  • Εργαζόμενους κάθε ηλικίας οι οποίοι χρειάζονται

    προγράμματα κατάρτισης ή δια βίου μάθησης.

  • Εργαζόμενους με ειδικές ανάγκες και προβλήματα

    αποκλεισμού

  • Συνδικαλιστικά στελέχη και μέλη συνδικαλιστικών

    οργανώσεων

    Μέσα μαζικής ενημέρωσης:

  • Εφημερίδες, ραδιόφωνα, τηλεοπτικούς σταθμούς,

    περιοδικά, ιστοσελίδες.

  • Ευρύτερη κοινή γνώμη

     

     

    5i.1.3 Στρατηγικοί Άξονες δράσης:

     

    Ενέργεια 1: Δημιουργία ιστοσελίδας

    Ενέργεια 2: επισκέψεις ενημέρωσης σε φορείς και σε επιλεγμένους χώρους προσέλευσης / διέλευσης κοινού

    Ενέργεια 3: Δημιουργία  ενημερωτικού φάκελου για το έργο, ο οποίος είναι γενικής χρήσης και περιλαμβάνει:

 

    • Folder

    • «Εταιρικό έντυπο» του ΙΝΕ ΓΣΕΕ.

    • Έντυπο σχετικό με το Πρόγραμμα και τις

      δράσεις που υλοποιεί το ΙΝΕ ΓΣΕΕ.

    • Δελτία Τύπου.

    • Περιλήψεις των εισηγήσεων των συμμετεχόντων

      στις εκδηλώσεις

    • CD που περιλαμβάνει λογότυπα, φωτογραφίες,

      κείμενα ηλεκτρονικά.

      Ενέργεια 4: Καταχωρήσεις στα ΜΜΕ, αρθρογραφία, εκπομπές

      Ενέργεια 5: Συνεντεύξεις

      Ενέργεια 6: Παρουσία και διασύνδεση σε επιλεγμένες ιστοσελίδες και blogs

      Ενέργεια 7: Δημιουργία περιοδικού ενημερωτικού ηλεκτρονικού δελτίου με τίτλο:

      Ενέργεια 8: Ημερίδες / συνέδρια

      Ενέργεια 9: Διάφορες ad hoc δραστηριότητες οι οποίες θα προκύψουν κατά την υλοποίηση (π. χ  happenings )


Copyright © 2018, ΙΝΕ Γ.Σ.Ε.Ε.